Elena,Stefan,Jerramy,Bonnie,Damon si Caroline (Jurnalul vampirilor)

7 comentarii:

hollywoodstars spunea...

imi place poza

Anonim spunea...

The Vampirie Diaries sunt originali...Asta cu Twilight s'a luat dupa el. Si multe filme cu vampiri. The Vampire Diaries este original . El a fost creeat in 91. debea acuma aparuse filmul.

Vampire Lover spunea...

@Anonim ai dreptate, doar ca acum VD este pus in umbra de True Blood si Twilight, din pacate acum nimanui nu ii pasa de ce a fost atunci, ci de ce este acum, nimeni nu se uita in istoria filmelor ca sa vada care a fost primul creat. Din punct de vedere "fani" Twilight'ul este primul film cu vampirii aparut vreaodata, This is not true, adica HELLO nu ati auzit de Dracula... si toti fanii sunt revopltati ca toate filmele/cartile care au aparut acum s-au luat dupa Twilight, cand defapt toata "criza" cu vampirii este de cand lumea.

Anonim spunea...

imi plac mlt cartile,personaje fantastice,bine descrise,momente magice sau ingrozitoare care te tin cu sufletul la gura. cartile sunt celebre,datorita ideii originale. eu lle-am citit si sunt foarte interesante....si twilight este o colectie de filma si carti foarte buna.....si amandoua saun diferite si originale in felul lor. merita citite cartile si vazute filmele...... pupici

laura spunea...

toti sunt foarte frumosi :*

ionela spunea...

ador filmul asta:X:X:X:X

Anonim spunea...

Stiti,defapt adevarata poveste o contin cartile .In ele se afla adevarata poveste...Filmul este schimbat mult,nu mai este deloc aceeasi poveste si aceleasi intamplari grozave . Este scimbat mult....elana nu are un frate,are decat o sora mai mica in varsta de 4 ani iar Matt...nu avea sa fie cu Bonnie decat poate in partea a-4-a . Filmul e o minciuna....o prostie...Cititi si voi cartile si o sa vedeti ka nu se compara cu filmul....ele contin adevarata poveste. Iar caroline ...ea e roscata!!!Si...Damon e mereu imbracat in negru . Si...au fost adaugate multe personaje false....Filmul e fals e schimbat APROAPE in totalitate...nu are acelasi farmec. Mai bine cititi cartile ca sa intelegeti ce incerc sa va spun ...sun uimitoare :X:X:X Credetima ca niki eu nu sunt o adepta a cartilor,dar akm ca m-am apucat sa le citesc nu ma pot opri. Si am descoperit ca filmul mi-se pare o porcarie. ok....va pupici...sper sa ascultati de sfatul meu :)

Trimiteți un comentariu