Vedeta anti-HOLLYWOOD (Kristen Stewart)


Este bogata,frumoasa si indragita.Dar in viata de zi cu zi,Kris nu are deloc chef sa se comporte ca o vedeta!

pe covorul rosu trebuie sa zambesti in aparatele foto.La petreceri trebuie sa te fatai in rochite scurte si sa dansezi cat mai cool,iar in timpul liber nu altceva de facut decat sa te fardezi,sa te duci la coafor si la cumparaturi sau sa-ti faci manichiura...Asaarata o zi din viata unei super vedete.Sau asa ar trebui sa arate.In orice caz,una dintre ele iese in evidenta pri comportamentul ei „antiscial”.Despre cine e vorba?Despre eroina din „Twilight”,nimeni alta decat kristen Stewart.In timp ce alte actrite ies din casa imbracate impecabil pentru a nu-si strica imaginea de dive,tanara de 20 de ani nu da doi bani pe aceasta lume glamour.Merge pe strazile de la Hollywood nepieptanata,poarta jeansiuzati si t-shirt-uri monotone.Nu te pasioneaza moda Kristen?„Doar pentru ca umblu in haine normale nu inseamna ca nu ma intereseaza moda”,lamureste Kristen intr-unul din interviurile acordate pentru BRAVO.„Din contra!Chiar imi place.Dar nu ma simt bine in rolul de papusica mereu la moda.Asa sunt eu.Nu vreausa fiu altfel pentru a face pe placul unora si altora”.dar uneori chiar si ea trebuie sa se prezinte la diferite evenimente in haine scumpe,create de designeri prestigiosi.Se si vede pe fata ei ca nu se simte bine in astfel de tinute.In loc sa pozeze,precum colegele ei,pe covorul rosu,Kris se retrage timida,arborand rareori cate un zambet pe fata.„Lumea spune ca eu nu sunt recunoscatoare fanilor sau ca sunt mereu cu capsa pusa,dar nu este deloc adevarat!Daca stau sa ma analizez mai bine este vorba despre nesiguranta.Cand sute de oameni tipa la mine,mai am putin si-mi vine sa plang.”Dar de unde oare aceasta atitudine?„Intru in panica si mi-e frica sa nu fac ceva gresit in fata atator oameni.Nu vreau sa ma fac de ras.”Tanara de 20 de ani se simte un outsider.„De fapt,traiesc dupa moto-ul urmator: mi-e indiferent ce cred altii despre mine.Dar chestia asta e usor de zis si mai greu de facut”,suspina ea.„si eu ma intristez cand se spune o rautate despre mine.”Prin urmare,Kris se retrage si mai mult in forul ei interior si devine si mai timida:„Pana una-alta reusesc sa ma ascund destul de bine”,spune ea cu un ranjet pe buze.aparitiile incendiare le lasa pentru colegele ei de filmare.„Nu le inteleg pe fetele acestea frumoase,cu parul lor lung,care ar face orice pentru a fi in lumina reflectoarelor!Dar de fapt sunt nefericite.Nu sunt ele insele si asta le face sa fie urate in ochii mei.”Wow!Ce declaratie!Kristen vedeta anti-Hollywood...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu