Sofia Coppola admite ca a fost in carti pentru a regiza “Breaking Dawn”

Inainte ca atributiile de regizor al proiectului “The Twilight Saga: Breaking Dawn” sa ii revina lui Bill Condon, se zvonea ca laureata premiului Oscar din anul 2004 Sofia Coppola (39 ani) ar fi in tratative cu reprezentantii companiei de productie Summit Entertainment pentru a se ocupa de ultima productie a francizei cu vampiri.
http://socialitelife.celebuzz.com/images/coppola.jpg
Respectivele speculatii au fost confirmate acum chiar de catre celebra fiica a regizorului Francis Ford Coppola, care s-a confesat jurnalistilor de la MTV News ca au existat discutii cu privire la implicarea sa in proiect, dar nu s-au materializat din motive independente de vointa ei, fiindca ea este o fana a seriei Twilight si ar fi fost incantata sa lucreze la acest film pentru adolescenti de dragul copiilor prietenilor ei, care pur si simplu adora personajele interpretate de catre Robert Pattinson, Kristen Stewart, Kellan Lutz, Ashley Greene sau Taylor Lautner: “Am discutat cu producatorii pe marginea acestui subiect. Eram interesata sa il fac, insa nu s-a concretizat nimic. Sunt impresionata de Kristen Stewart si Robert Pattinson si de povestea lor de dragoste. Copiii amicilor mei iubesc povestea atat de mult incat m-am gandit ca ar fi amuzant sa lucrez la ceva ce le place lor intr-o asa de mare masura. Este atat de romantic! Intotdeauna am fost topita dupa povestile de iubire si am vrut sa fac ceva pentru adolescenti deoarece am considerat ca si intr-un film pentru copii isi are locul o cinematografie frumoasa. De obiciei, Twilight nu este considerat foarte sofisticat si eu sunt de parere ca ar fi minunat sa introduca un strop de stil intr-un film pentru tineri”.
Regizoarea filmelor “Lost in Translation“, “Somewhere” sau “Marie Antoinette” a declarat ca un alt motiv pentru care a intentionat sa isi lase amprenta pe “The Twilight Saga: Breaking Dawn” a fost dorinta de a face ceva frumos pentru cele doua fiice ale ei – Romy si Cosima, atunci cand fetele vor creste suficient de mult pentru a intelege acest gen de filme.

Sursa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu