Nina interviu


FearNet are un interviu cu Nina Dobrev.

Verificaţi totul aici.

Aici este un fragment:

Ai citit o mare parte din cărţi? Şi, dacă da, există indicii că orice doriţi să vadă spectacolul ia din cărţile ce acesta intră de-al doilea sezon?

Cărţile sunt un fel de mare rampa de lansare pentru ceea ce am făcut şi deviat de la. Deoarece există unele lucruri pe care pur si simplu nu pot face sau care pur si simplu nu se va traduce, precum şi pe ecran asa cum o fac în imaginaţia cititorului. Şi, desigur, fiecare individ are o ia diferite cărţi şi le-au imaginatia lor. Deci, este greu să se răspundă şi mulţumi pe toată lumea. Asta nu e ceea ce incercam sa fac. Vrem să facem cu adevărat fericit cititorii, fanii de cărţi, şi, de asemenea, sigur că am să acorde o atenţie şi asiguraţi-vă că viaţa LJ Smith moştenirea prin cărţi, şi apoi atunci a face cu adevărat că traduce. Dar cred că este diferit. Vom schimba câteva lucruri. De exemplu, în cărţile Elena este un pic mai mult din matca, fata populara, un fel de Katherine este. Dar ne-am schimbat că, din cauza le-am vrut să fie diferite, şi am vrut să existe o distincţie între Katherine şi personalităţi Elenei. Alte lucruri pe care le-am schimbat - de exemplu, domnul Tanner, în cărţile pe care trebuia sa mor la casa bantuita de Halloween. Ei îl utilizaţi ca orientări mare, şi ei 'a lua libertăţi creative în deschiderea mormânt, şi concentrându-se mai mult pe unele lucruri. Dar noi suntem încă în mare măsură inspirate de aceste poveşti mare, şi chiar extinderea şi meargă mai departe şi mai departe în sus şi în direcţii diferite.

Există vreo anumită direcţie în care doriţi să vedeţi Elena merge în al doilea sezon?

Da, cu siguranta am nevoie pentru a vedea cum relatia dintre ei doi băieţi progresează; şi, dacă la un moment dat destul de va fi de ajuns, iar daca ea va decide ca fiind în jur de aceste două persoane este cu adevărat în valoare toate durere şi suferinţă şi toate dificultăţile pe care ei cu adevărat pus pe viata ei. Ea a avut probleme înainte ca acestea au aparut. Dar este complicat cu siguranta lucruri mult, prezenţa lor. Asa ca am dori pentru a vedea dacă este sau nu ea va numi închide sau mergi mai departe şi să lupte pentru ceea ce iubeşte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu