Lumea mă va aprecia după ce voi muri"


Robert Pattinson, considerat cel ai sexy bărbat din lume, este convins că este unul dintre artiştii apreciaţi la adevărata valoare abia după moarte. Starul a recunoscut că se compară cu solistul Nirvana, Kurt Cobain.
Robert Pattinson: ”Lumea mă va aprecia după ce voi muri”/ foto arhiva Northfoto"Sunt sigur că sunt unul dintre acei artişti pe care lumea nu-i bagă în seamă cât sunt încă în viaţă. După ce voi muri, cu siguranţă vor fi mulţi care vor spune că muzica mea este într-adevăr artă", a declarat Pattinson.
Cunoscut pentru rolul său din Twilight, Robert Pattinson a declarat că a fost refuzat de mai multe case de discuri. Cu toate acestea susţine că nu va renunţa la pasiunea lui pentru muzică.
"Mă văd cântând într-un bar, unde trei oamnei îşi plâng de milă şi îşi îneacă amarul în băutură. Recunosc că melodiile mele îmi exprimă starea şi multe dintre ele sunt deprimante", a mai spus artistul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu