Alice Braga: "Kristen este adorabil, si o actrita fenomenal."

 Photobucket
Alice Braga ne vorbeşte despre întâlnirea ei pe Roadcostar cu Kristen Stewart.


Noaptea trecuta am avut placerea de a merge la premiera Ritului în LA, şi discută cu actrita Alice Braga. Ea a vorbit cu ei despre HollywoodLife.com Pe Road platou Kristen Stewart şi se păstrează complimente vine!
"Kristen este adorabil, si o actrita fenomenal şi eu sunt un mare fan al ei! Dar nu am o scena cu ea [în film]. Toate scenele mele sunt cu Sam Riley "Şi, deşi Alice, 27, nu am filmat alaturi de Kristen, 20, spune ea,". am avut sansa sa cunosc ei si a fost uimitor! Ea este o actrita fenomenal, ea este atât de tânără şi are o astfel de cariera uimitoare! "
Alice este impresionat de cariera lui Kristen până în prezent. "Cred că alegerile ea face ca în filme independente, de lucru cu directorii viitoare o ajută foarte mult. Şi apoi ea se mută la ceva la fel de mare ca Twilight, este foarte important luaţi aceste şanse şi face acest lucru, ea iubeşte cinema şi ea doar o face!


Traducerea:YMB

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu