Breaking Dawn de Anastasia Mantihora (II Parte)



"Grijă, Jacob", a spus Edward. Un amestec de junglă ecou îngrijorarea în vocea lui. "Poate că acest lucru nu este cea mai bună cale"
"Ar fi mai bine să-l părăsească aproape de copilul?" Jacob întrerupt. "Este mai sigur pentru mine să văd cum reacţionează Bella. "
El a luat-o atât de aproape încât am putut simţi căldura corpului său în aer între noi. Gâtul meu a ars în  semn de răspuns.
"Haide! Fă ce vrei "

Am aşteptat într-o linie de zâmbitor, care a fost atât primitoare şi defensive.Rosalie a luat mai multe măsuri în spatele restul de lângă uşă. Ea a fost singura pana la Jacob ,s-au alăturat şi apoi stătea în faţa ei, mai aproape decât în mod normal.
Cineva foarte mic, se clatină înainte in braţele lui Rosalie.
"Am fost doar două zile?" am uimite în neîncredere. 
Necunoscut-fiica braţele lui Rosalie, care a apărut ultimele săptămâni, chiar luni. A fost probabil de două ori dimensiunea copilul în amintirile mele, şi ea părea să fie mai în vârstă. Părul său lucios şi bronz au scăzut în bucle pe umeri. Ochii de culoarea ciocolata ma examinat, cu un interes copilăresc, care a fost nimic, dar ca un adult, conştient şi inteligent. Ea a ridicat o mână, ajungând faţă de mine pentru o clipă, apoi a venit înapoi pentru a juca gâtul lui Rosalie.

Edward a fost plasat înapoi la mine. El a pus mâinile uşor pe braţul meu şi ma îndemnat urmeze.
"Ea a fost de aşteptare pentru aproape trei zile," a spus el.
Renesmee a gemut cu entuziasm şi se întinse,  mâinile ei mici strîngînd pumnii nou şi din nou.
Jacob lasa braţele lungi extinsă astfel încât am putut leagănul ei, dar nu a dat drumul.
Renesmee părea orb la ochi speriat. Ea a zâmbit uşor şi trăgând o suvita din parul meu.



Ochii lui au fost stabiliti pe fata lui Renesmee.
Ce ar fi putut sa întâmplat în timpul meu meu de transformare, schimbare atât de mult în el ceva urât, el s-au schimbat atât si mintea ta?
Am nedumerit peste el, cu ochii la fiica mea. Privind la ea ca ... ca un om orb văzând soarele pentru prima dată.
"Nu!" am uimite.
 
Traducerea: YMB
Via: TwilightAudiovisuales si Diario Twilight 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu